Orka.

Igår var D här, han försökte värva oss till sitt parti. Gick inte så bra. ;) Vi kollade på en film, ZOMBIEFILM!! Det var länge sedan jag såg en ny sådan. Den var helt okej, riktigt bra om det inte hade varit för att STEVEN SEAGAL var med. Vem fan kommer på tanken att ha med STEVEN SEAGAL, av alla j*vla skådespelare, i en zombiefilm? Han är ju så värdelös, ingen trovärdighet, ett skämt. Hade han inte varit med så hade filmen vart riktigt j*vla bra, en massa nya grejer med som jag aldrig sett i en zombiefilm. :D Just det, titeln på filmen är "Against the Dark", ifall någon är intresserad av att se den. :)

Idag ska vi ta en långis, jag ska på intervju imorgon och måste åka tidigt så det blir bara en kort promenad imorgon innan jag måste åka. Bäst att ta en riktigt lång promenad idag då istället. Men det blir nog en (tråkig, säger Ada) koppelpromenad, det är bara is överallt. Ada kan inte vara lös i skogen utan att få spel och frallefnatta över stock, sten och berg, så det är säkrast med koppel på. Vill inte att hon ska ramla och göra illa knäna så vi måste operera dem.

Igår klippte jag mig och det ser mest ut som shishkebab (ojämnt och konstigt), så jag tänker inte visa ngn bild på det. Ett nytt ställe som har öppnat här i centrum och de hade invigningspriser, 90kr för en klippning, men jag går nog inte dit igen, absolut inte till den frisörskan som klippte mig iaf. :S Var tusen gånger mer nöjd där jag klippt mig sist men vem f*n har råd att betala 420kr varje månad för bara själva klippningen?! Det är ju bara hår, det växer ut (alldeles för) snabbt igen. :)

R provkörde en Toyota IQ igår, den var helt ok sa han men den är för liten för oss. Så nu är vi nästan säkra på att vi ska byta ut Ficusen mot en Toyota Yaris.

Någon som har några erfarenheter av Toyota Yaris eller av Toyota i allmänhet, bra och/eller dåliga? Dela gärna med er av dem, please.


Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Fringe och sen bege mig ut med Adaktusson. Vore kul om solen kunde titta fram idag också...


Gammal bild på en TP-spelande Ada. :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ser ut som hon är i spelandet själv, bruden Ada. M

2009-02-12 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0