Tack!

Tack för alla gratulationer!

Idag ska vi pyssla lite med SPCS, känner att jag inte har ägnat det tillräckligt mycket uppmärksamhet på sistonde. Sen på em. ska vi (jag och Ada) kanske (om J orkar) ta bussen in till stan och möta R och M vid Gullmarsplan för att sedan åka tillsammans därifrån till J som vi inte har träffat på ett bra tag nu. Hans kvaddade ben är tydligen inte som det ska, verkar bli fler operationer och mer sjukhusvistelse för hans del. :(

Ska på en andra intervju hos redovisningsbyrån på Fredag nästa vecka, de ringde redan igår (sa på intervjun att de skulle höra av sig nästa vecka) och sa att de gärna ville träffa mig igen. VAD KUL!! Tack Christine för de schysta rekommendationerna, de hade nog en hel del med deras snabba samtal att göra!

Fick fler presenter av R igår (fick en i helgen också, en hårddisk till filmer och bilder, på 1TB), en flarra rött vin och ett presentkit från Body Shop, Maroccan Rose, duschgelé, badsvamp som ser ut som en ros, massage-/badolja och en liten burk med bodylotion, allt i en supergullig låda, slänger ut bild på det senare. Jag har världens snällaste gubbe! ♥

Nu gled det förbi en "riktig" Hummer (alltså en H1:a) här utanför, inte ofta man ser dem. :)

Till helgen blir det nog ingen ridning för min del. D och R vill gå på Debaser Medis ( Lördag) och titta på D´s favvoband Elegant Machinery (+West End Girls och The Mobile Homes). Jag gillar synthpop och det var längesedan vi var ut så varför inte? Ska passa på att äta middag i stan också när vi ändå har hundvakt. Ada ska sova hos B och E. :D Måste leta upp en bra restaurang tills dess också. R föreslog Texas Longhorn men jag hittade inget som jag vill äta på deras meny. Men något liknande ställe som också har lite fisk på menyn istf BARA en massa kött och en fjuttig hummer skulle vara najs att gå till. Coleslaw, Beasås, Klyftpotatis, en bit lax och något gott att dricka. Mums. :)

Nu ska jag äta frulle.







Kommentarer
Postat av: Erika

Så du har gått o fyllt år!? Grattis!! Kolla in på Lenas blogg, Dolly fick träffa Petrus häromdan.. Kramiz

2009-02-05 @ 20:48:41
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0