Dagen i korthet.

Vaknade rätt sent. Röjde undan lite efter ventilationsguvbbarna som var här igår. Duschade. Ut med Ada på en längre promenad i skogen. Tog bussen till Forum. Intervju. Åkte hem igen, med R som åkte förbi Forum och plockade upp mig efter jobbet. M kom hit och berättade att han ska flytta om en månad, lägenheten är nu såld. 900 fick han för den. Rätt bra betalt för en etta på 37 kvadrat. Kul för honom! :D Så nu blir det väl hyresrätt för honom, tills han vet vad han ska göra med sitt liv.

Christine, jag behöver tala med dig, jag försökte ringa men kom inte fram. Jag provar snart igen, lyckas jag inte då får du gärna ringa mig när du har tid att prata. :)

Nu ska jag o Ada ut på en kissrunda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0