Inget jobb.

Jag fick inte jobbet på redovisningsbyrån. Fick ett mail idag som bekräftade mina misstankar. Men det gör inget, nyttigt att gå på intervju och kul att jag blev vald till intervju av 200 sökande. :D

Nya friska tag! Imorgon ska jag på intervju för ett vikariat (1år) på 59% hos en optiker här i närheten. Kul. :) Får se hur det låter, om det verkar bra eller ej när man väl sitter där och har frågat alla sina frågor och "känt lite" på personerna som jobbar där och som man blir intervjuad av.

Skickat iväg två ansökningar idag till jobb som verkade väldigt roliga, intressanta och bra. Båda är ekonomiassistentsjobb. :) Någon gång måste jag ju hitta ett jobb som vill ha mig, och ser vilken bra investering jag är. Jag hittar iaf. många jobb som jag verkligen vill ha. :D

Precis kollat en film, "Amusement" lite samma grej som Saw-filmerna, en hel del tarmar, blod och "äckel". Men den var inte sådär superbra, slutet kunde verkligen ha varit bättre. Handlingen var också lite väl tunn. Ett plus för rätt många påhittiga tortyrscener. :)

En film som också bara var halvbra (som vi såg för rätt länge sedan men som ändå har stannat kvar i huvudet) är "Anamorph". Jag gillar alla fiffiga, coola mordscener som är med i den. Riktigt snyggt! Värd att se bara för dem, även om handlingen är rätt kass.

Nu ska jag slänga mig i duschen.








Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller en tumme för jobben! :)

Vilka fina bilder du hade tagit från helgen.

Hoppas allt är bra i Sthlmo.



KRAM!!

2009-01-21 @ 20:23:33
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du hade ju dina misstankar med detta jobb. Men det är bara att köra på med de andra jobben. Good Luck!

M

2009-01-21 @ 20:46:55
Postat av: Linnéa

ååå va den köttig? kunde man gotta sig i blod och tarmar??? jag skiter i tunna handlingar bara man får vältra sig lite!!!!!!

2009-01-21 @ 21:09:56
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0