Intervju, igen!

HA HA HA, vad jag är bra!! Nu ska jag på en till intervju. Hos en optiker (som ligger väldigt nära min bostad, superlätt att ta sig dit också) denna gång. :) Jag söker alla jobb jag kan tänkas få och som jag är intresserad av (alltså inte bara kontorsjobb). Kul att de vill träffa mig. :D På Torsdag em. ska jag dit.

Ev. ett annat jobb på G också, genom en kontakt denna gång. Mer om det senare, om det blir ngt av det.

Jag ringde precis till rekryteraren jag var på intervju hos för en vecka sedan (hon har inte ringt mig och det var lite skumt då det verkade som att jag skulle få besked rätt snabbt om hur det gick), det blir nog inget av det jobbet. Chefen på företaget hade personligen träffat två av kandidaterna, vi är 4 st, en var hon väldigt "förtjust" i och det bådar ju inte gott för min del då jag inte ens har fått komma på intervju hos dem. Så det jobbet kan jag nog glömma. Men jag deppar inte ihop för det, då var det inte meningen att jag skulle jobba där. Det går fler tåg. :D Bra att veta hur landet ligger iaf. så jag kan koncentrera mig på de andra jobb jag söker. :)

Nu ska vi snart åka och handla. Jag ska ta ut Ada på en snabbkiss och göra mig iordning nu.


Hej så länge!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att det är fler alternativ på gång med jobb och så. På närmare håll också, vi håller tummarna!

Ledsamt med B:s hjärta, men vi får hoppas att det går väl med honom. M

2009-01-19 @ 18:11:20
Postat av: Linda

Tråkigt med den första intervjun... de kan åtminstonde höra av sig tycker man.



Håller tummarna för de andra intervjuerna :)



2009-01-19 @ 20:53:48
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0