Onsdagens ickeäventyr.

Idag har det inte hänt mycket. Jag har tvättat två maskiner, gjort manikyr på både mig själv och Ada, plockat undan efter helgen, kollat på Veronica Mars-marthon på TV. :D

Igår var jag suuuur, M kom hit och levde rövare som vanligt, D och R skulle spela Monopol med honom, jag ville inte vara med, dels för att det börjar bli trist att alltid spela Monopol (jag vill hellre spela TP) och dels för att jag var trött på M. Så jag tog ett långt bad istället, läste tidningar, peelade kroppen och ansiktet, filade fötterna, rakade benen och smorde in mig. Skönt med ett varmt bad efter den där rätt så kylig promenaden vi hade varit ut på tidigare under dagen.

Kallt ute idag igen, Ada vill bara ta korta kissrundor och sen fort hem igen. För tillfället har vi -9 grader ute.

Nytt GG-avsnitt påväg hem, I LOVE!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0