Seeeg dag idag.

Inte fått mkt gjort idag. Känt mig seg och allmänt trött.

Imorgon ska jag söka massor av jobb som jag har hittat utannonserade, shit, AF skulle vara stolta över mig om de visste hur många jobb jag söker. Lära mig mer SPCS, jag håller på med den frivilliga "kursen" nu, det är mer som en guide/bruksanvisning som förklarar en massa olika funktioner i programmet.

Jag har snart sett klart alla avsnitt av Veronica Mars, trist att det snart är över... :( Men då kommer jag få mer tid över till annat och det är ju bra, man blir fast när man väl har börjat titta, det går inte att sluta.

Ska kolla om vi ev. kan boka en resa till Tallin eller Riga också, fick en gratiskupong av mamma och pappa, det vore kul om vi kunde utnyttja den, speciellt då jag fyller år snart, det skulle passa perfekt. :)

Blähä, nu ska jag gå och sova, trött som ett as. Så mycket tankar som snurrar i huvudet hela tiden...


Jag saknar Tyskland...




Kommentarer
Postat av: m

Jaha ni letar en resa och F letar solresa han. Var till pappa igår med J och Zotis. De gick ut på promis i skogen en stund. Ja, nu närmar sig F-dagen..

M

2009-01-21 @ 06:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0