Vilddjuret.

Idag var vi ute på skogspromenad. Ada hade inte fått vara lös och springa av sig på några dagar, så när hon väl fick det idag så var hon helt GALEN! Frallefnattade i typ 5 minuter, över stock och sten, jag höll på att svimma, hon är ju livsfarlig när hon sätter igång sådär. Blicken är helt vild och hon slänger sig ner för berg, över stockar, stenar, igenom buskar och snår, ibland har hon en pinne i munnen som man är livrädd ska fastna i något och pålspetsa henne. Ska försöka låta henne springa av sig lite varje dag, så kanske vi slipper de där helgalna explosionerna.

R har skaffat Facebook, det var ju på tiden. Men M han vågar inte. Typiskt honom.

Jag har beställt betygen från min ek.ass.utbildning. Hoppas att de kommer hit snabbt.

Imorgon blir det inget AF-möte, de ringde och ombokade, i sista minuten precis som de alltid brukar. Så jag ska dit på Onsdag istället. :/

Nu är det sängen som gäller.


Guten Nacht.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0