Bilen såld, åker på Lördag.

Musen är såld nu, den hämtas på Lördag av bilfirman som köper den. Den åker ner till Ystad och förmedlas sedan till deras kund som ville ha en Mustang av den här typen snabbt.

Nu bara öser det ner regn, jag har kört bil till jobbet nästan hela veckan (!), det har varit skönt att slippa gå eller cykla i det här jäkla skitvädret. Ada har varit hemma med R alla dagar utom Måndag då hon var med på jobbet. Skönt för henne att slippa vara med när hon inte måste.

Har fickparkerat för första gången sedan jag tog körkort, det var typ fyra år sedan, och det gick, mot all förmodan, bra! Det var ju också i en backe så det var lite svårare än om det hade varit helt plan mark men jag körde inte in i något eller så *stolt*. :D

Nu ska jag ut i skogen med Ada o R. Det regnar inte för tillfället, bäst att passa på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0