Ett livstecken.

Jag har tröttnat lite på att sitta vid datorn. Gör det hela dagarna på jobbet och det sliter på armar, händer, axlar, rygg, nacke osv. Så ingen riktig lust att sitta hemma och fortsätta misshandla kroppen. Dessutom har jag så satans ont i mitt ena öga, det är något fel med glasögonen, jag är illröd på den inre delen av ögonvitan och det svider och krampar i ögat. Jag MÅSTE släpa mig iväg till en optiker. :S Helst vill jag kunna använda linser hela tiden, eller allra allra helst vill jag ju operera ögonen (men jag vet inte om jag vågar) så jag slipper hålla på med linser och glasögon, men linser är näst bäst, fast då måste man ju iaf ha ett par glasögon att växla med då mina ögon inte klarar av att ha linser dygnet runt. :(  Har sett en bra (?) annons i tidningen om billiga glasögon, 995kr för båge glas, behandlingar och extra tunna glas om det behövs. Jag försökte läsa på deras hemsida om haken, det måste ju finnas en hake när det är så billigt, men det verkar f*n inte finnas någon. Verkar vara bra glas och bra behandlingar, legitimerade optiker och ok bågar. Varför är det så billigt?! Kanske är det bara jättefula bågar att välja på och kanske bara 10-20 olika varianter? Här är hemsidan iaf.


Vi var ute på Skeppsholmen/Kastellholmen förra helgen.


Hit vill jag åka någon helg.


Kastellet.


Det fanns mycket konst där ute (Moderna Museet). Ada provsitter en stenfåtölj.


Den där dinosaurien verkar bli jagad av metallklon som vevar omkring i luften bakom den.


Flygande, snurrande, knubbig dam.


Konstig hund.







Kommentarer
Postat av: Linda

Där är ingen hake ;) Jag har köpt glasögon hos Smarteyes och är väldigt nöjd. Betalade 1300:- med synundersökning och extra försäkring på glasögonen :) Men visst är 995:- billigt.

De har många många bågar att välja på. Även deras linser är hälften så billigt som hos tex Synoptik.



Kramar Linda

2009-08-01 @ 21:47:08
URL: http://lindasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0