Första doppet igår.

Vi var till Glasan och badade igår, jag och Ada iaf, R ville bara titta på. Det var hur varmt som helst i vattnet, riktigt skönt, inte alls motigt att doppa sig första gången, som det brukar vara, riktigt skönt och svalkande efter en vaaarm dag på jobbet. Men jag är lite feg när det gäller att simma, det finns en nerkastad vägskylt, i vattnet (precis under ytan), någonstans där vi badar, jag vill inte simma in i den och sprätta upp hela magen. Sen är sjön så jäkla mörk och djup, man ser inte vad som finns på botten/under ytan och det känns som att det kan komma något (monster) från botten och dra ner en under vattnet.

Idag ska vi fira M som fyller 29år. Hembjudna till hans föräldrar där det vankas mat (?) och tårta (?).

Grattis Nicklas, som också fyller år idag! Men bara 19. ;)

Snart ska vi åka in till stan och gå prommenad på Långholmen. Där har jag aldrig varit förut, på tiden att vi åker dit och utforskar de delen av stan.

Har gått bra hela veckan på jobbet, Ada har varit lite sur och morrig men det funkar bättre nu när hon har en bur att få vara ifred i. Där kan hon slappna av och sover och snarkar som en gris under skrivbordet.







Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi.. Jag är oxå så där fjantig i vatten! Kan få för mej att det finns hajar och annat läskigt. Har man sett för mkt skräckfilmer kanske!!?? Kramis

2009-07-20 @ 10:04:13
Postat av: Linnéa

åå jag älskar att bada..:)

2009-07-23 @ 10:03:58
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0