Deppdag.

För Adas del, hon har varit såå trött och lättirriterad. Sovit hela dagen på jobbet och nu sover hon igen, hemma i soffan. Det måste vara vädret som gör det.

Regn och kallt här i Sthlm. Vi håller på att förbereda avfärden till Dalarna, eller, jag gör det. R har suttit vid datorn och nu sitter han och läser tidningar... Jag har diskat och fixat med blommor och mat + packat klart min och Adas packning. F*n ta honom om han inte är klar med allt det han ska göra och packa tills vi ska åka. Jag tänker inte säga ngt till honom nu om att skynda sig, han är ju inget barn, även om han beter sig som ett rätt ofta...









Kommentarer
Postat av: Erika

Halo! Ja visst ska vi ses om det inte öser ner... Du kan väl ringa nån gång på f.m i mon. Har ni nån bra promenadväg hos er eller ska vi ses här och gå en sväng?

Kram Erika 073-9409444

2009-06-19 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0