Mat.

Nu ska jag laga mat, har varit ute med Ada på promis och lyssnat på ljudbok, fastnade vid datorn ett tag men nu är jag hungrig så jag måste fixa krubb. R har inte kommit hem än, han är säkert hos E o B och gräver...

Idag var jag till Nikons huvudkontor. Kul att se hur de har det där, ligger mitt emot Hagaparken, på andra sidan motorvägen. Superfina lokaler!!

Imorgon kväll åker vi till Dalarna, sent, jag jobbar till 16.30. Sen är det ju hemska köer och skit så lika bra att ta det lugnt hemma, äta och packa det sista...


Lilla gurkan. :)




Kommentarer
Postat av: M

Välkommen till Dalarna lilla gurkan, stannar du ett tag hos gammelhusse/matte då? Vi ses imorgonkväll..

M

2009-06-17 @ 19:29:24
Postat av: Sara

Ja, hon stannar nog på semester ett tag. :)

2009-06-17 @ 21:32:57
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0