Så trött.

Och rätt deppig. :S

Känns jobbigt jobbigt bla. med hundarna på jobbet. Ada har börjat säga ifrån när hennes "kompis" drygar sig iaf. men nu har det gått lite till överdrift istället, hon vaktar mig och även sin egen liggplats fastän den andra hunden bara går förbi utan att intressera sig för henne. Ont i magen av det hela. Jag har haft ooont hela dagen och gårdagen, har sockerdricka i hela kroppen, hela tiden. Inte kul. Alls. Jag hoppas att jag kommer känna annorlunda snart, att den där känslan går över, annars kommer jag nog få magsår och annat inom en väldigt snar framtid.

Stress är inte min grej, jag är extremt stresskänslig har jag märkt... Kan inte koppla bort och försöka slappna av eller "glömma" det som stressar mig, fast jag försöker, försöker andas och tänka logiska tankar men det vill sig inte, bara låser sig i huvudet. Riktigt jobbigt. Känns som att det har blivit värre än vad det var förut också...

Ska bli skönt att åka till Dalarna och försöka att inte tänka på jobb och hundar.


Idag ska jag packa.

Imorgon hämtar R mig direkt efter jobbet och så åker vi mot Säter på en gång, kl. 16.30. jag jobbar "bara" 37,5 timmarsveckor, har jag sagt det?





Kommentarer
Postat av: Linnéa

du: det löser sig! det gör det alltid.

2009-06-03 @ 19:40:40
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: ErikaS

Halloj! Kan ni inte dela av kontoret på någe vis? Vi har ju många hundar med på jobbet och alla trivs inte ihop så ibland får vi stänga in nån bakom en barngrind t.ex. Kompostgaller?

Är du förresten i Säter i helgen, ska vi ses nåt?

Kram

2009-06-04 @ 12:36:02
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home
Postat av: Stina

Hoppas att hundarna snart vänjer sig vid varandra. Det kan ju ta tid. Hoppas du får en bra helg. Kram

2009-06-05 @ 13:40:21
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0