Dörrmannen har varit här.

Nu får vi snart en ny dörr!! Alldeles nyss var det en trevlig karl (för ovanlighets skull) här som tog mått på vår dörröppning och svarade på mina frågor. Han sa att det kommer gå snabbt att få en ny dörr då det är en ren standarddörr, men tyvärr så ringde montören till honom när han var här och sa att han ramlat och brutit ett revben så det kanske inte går så snabbt att få den monterad iaf. :S

Har världens träningsvärk från gårdagens ridning (red på banan, jobbigt för både mig och kusan), mår illa för att kroppen är så öm. Jag har ridit för lite på sistone. Men om jag får det där tidningsjobbet så kan jag rida mer, jag har ju dagarna fria då och pengar till de relativt långa resorna ut dit. Ev. en till häst i stallet som behöver ridhjälp. Han går mest på helgerna nu enligt hans ena helgmedis, sånt slöseri på en så fin (och pigg) Frieser! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0