Guten Nacht.

Nu ska vi sova. Idag har vi inte gjort mkt. sov lääänge, det var skönt, vi fick muta Ada med lite sängmys i vår säng för att hon skulle gå med på att sova längre än till 08.00, vår vanliga "gå-upp-tid", sen var vi i Forum ett tag, kollade på köksradio på Media Markt, funderade på om vi behövde en riskokare och en fritös, åt mat på Tasty Thai, det var smarrigt, inte sådär flottigt och äckligt som thaimaten från kinarestaurangen i Orminge.

M åkte precis hem, vi har kollat på andra världskriget-film, som vanligt när vi hänger med honom...

Ada har varit allmänt seg och ovillig idag. Hon vill inte gå på promenad och ser ledsen och hängig ut när hon sitter i soffan, hoppas att hon inte håller på att bli sjuk. :S

Imorgon är det stallet som gäller. Nu ska jag ställa om klockorna så jag hinner dit i rätt tid, en timme framåt. Nu blev klockan helt plötsligt lite för mkt! Blir segt att gå upp imorgon. :(

Tradera ja, jag vann auktionen som gällde ett paket med retrieverkoppel och några halsband men var för seg med Håkan Hellström-tröjan jag hade spanat in. :( Någon annan knyckte den på "köp-nu-priset" under tiden som jag väntade på svar från säljaren angående fraktkostnaden. Kanske onödigt att fråga men det stod ju inget i annonsen, nybörjarfel. :S








Kommentarer
Postat av: M

Jag ringde igår ej svar. N opereras idag på morgonen.

Tar bort mandlarna nu! Vi hörs ikväll! M

2009-03-30 @ 05:57:10
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-30 @ 06:09:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Bebisen har aldrig haft nåt annat namn, Runar har mest varit ett skoj..:)

2009-03-31 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0