Tradera.

Jag har precis fått upp ögonen för Tradera, jag har ju vetat om att det har funnits och kollat in på någon intressant auktion ibland men alltid tyckt att det har verkat så krångligt att sätta sig in i hur det går till. Men nu är jag reggad och har hittat en massa fynd där som jag bevakar och ska lägga bud på lite längre fram, närmare slutet. Bla. nya retrieverkoppel som ligger ute för en sanslöst liten peng, kan vara praktiskt att ha när man är ute i skogen så man slipper släpa på ett stort koppel när byrackan är lös. :D Har spanat lite på sådana i djuraffärerna men de kostar ju runt 80-150kr och det känns lite mastigt för en liten simpel snörstump.

Kunde inte somna igår för jag låg och tänkte på alla saker jag själv kan sälja på Tradera, min ridkavaj, hästprylar, en skinnjacka som är för liten, kläder som är för små eller stora, andra prylar som bara ligger och samlar damm, kanske är någon som vill ha dem, bättre än att slänga i UFF-container (som jag har gjort tidigare med en massa fina grejer) och inte få ett öre för dem. Nu känns det surt att tänka på alla prylar jag redan har gjort mig av med, kunde säkert ha inbringat en hel del pengar, Dieseljeansen tex. och Adidas-vintagejackan likaså... :S

Idag ska ballen inspekteras så nu sitter jag och väntar på hantverkare som kan dyka upp mellan 10.00-17.00, mina favoriter...




Kommentarer
Postat av: Johanna

retriverkoppel har funnits på hööks för 15kr! köpte mitt där, inga fel på det :)

2009-03-25 @ 15:37:12
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0