Idag har vi...

...inte gjort något vettigt alls.

Men vi lever, andas och äter. Jag antar att man ska vara glad för det. Det känns rätt hopplöst allting just nu, som att saker och tinga aldrig kommer lösa sig. Man tar ett halvt steg framåt och sen femtio steg bakåt. Försöker tänka positivt men det är svårt när det bara går bakåt hela tiden och aldrig någonsin ordentligt framåt. Man ger ju upp till slut.

Imorgon ska jag rida. Eftersom vi har hundkurs på Söndag så rider jag imorgon istället, blir för svårt om jag ska ha med Ada till stallet nu när det är varmt ute, hon kan ju inte ligga i bilen då, och på något annat ställe kan jag inte ha henne. Och R vill ju inte följa med mer, såklart, för det är ju tråkigt, såklart. Så då måste det bli såhär, jag får åka till Ingarö två gånger i veckan i stället.



Här var vi kalla, nytvättade och väldigt trötta efter en dag i stallet för lääänge sedan.



Kommentarer
Postat av: Linnéa

försök bena ut vad det är du är missnöjd med i livet. gör en lista på förändringar du vill göra och fundera ut hur du ska göra för att fenomföra det. kan du göra det på egen hand? behöver du hjälp? visa listan för R och ta ett allvarligt snack. tillsammans fixar ni det!

2009-05-13 @ 09:35:30
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0