Sista dagen i gamla stallet.

Nu har jag varit i gamla stallet och ridit för (kanske) sista gången. Kusan flyttar till nytt stall på Söndag, då ska jag bara dit och kolla lite efter hundkursen, men inte rida något.

Handlade lite mat innan jag lämnade Värmdö. Det tar hela tiden slut i kylskåpet och frysen. :S

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen ut med Ada som ligger och snusar på golvet, hon sooover och sooover. Verkade inte speciellt glad att se mig när jag kom hem. Tyckte nog bara att jag kom och störde hennes skönhetssömn. Det är nog därför hon är så söt och fin, för att hon sover så jäkla mycket. :D

Imorgon är det intervjutime. Sen ska jag åka till Sickla och kolla på ett kylhalsband till Ada som hon kan ha på hundkursen på Söndag, jag hade tänkt beställa ett men jag har läst att de inte funkar som de ska ibland och då är det ju jobbigt om man måste krångla med att skicka tillbaks och sådär. Dessutom var det billigare på vanliga djuraffären, fast inte lika fin eller bra modell...:( Hade inte tänkt köpa någon kylprodukt alls egentligen men jag måste det om hon ska orka med kursen och få ut något av den. Det är värt ett försök och 79kr iaf...



Såhär ser djuraffärens modell ut, den modell jag egentligen vill ha ser ut som en trekantig scarf, alltså lite större=täcker större yta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0