Today..

..gör vi ingenting. Som vanligt. Så var det med det.

Igår gick vi två lååånga promenader, men Ada verkar inte trött idag för det. Vi ska ut i skogen snart, jag ska försöka ladda över en del av ljudboken jag lyssnar på till vår Ipod Shuffle (som vi fick gratis när vi bytte internetleverantör), sist jag provade så funkade det inte... Jag lyssnar just nu på "Aldrig Fucka Upp" av Jens Lapidus. Den är helt ok.

Jag har sökt två jobb idag. Ett som ekonomiassistent (vikariat) och ett butiksjobb, sälja bildelar kan ju vara kul! :D

Äta, vad ska man äta idag? Jag har urusel fantasi och noll entusiasm när det gäller maten. Men det finns massor av potatismos över sen i Söndags så jag antar att jag får hitta på något till det.

R ledig imorgon
, vad ska man hitta på då? Han pratade något om Drottningholm förut. Hoppas att vi gör något iaf. det är så tråkigt att inte göra någonting. Det gör jag redan tillräckligt av.

Jag borde gå till Centrum idag, lämna tillbaks en bok, köpa vitt vin. Jag har hittat en bra sort som är billig, ekologisk och GOD, snygg flaska har det också. Ecologica Torrontés 2008, Argentina. Och såklart var det bara en tillfällig bekantskap på systembolaget och nu finns den inte på våra lokala systembolag mer enligt deras hemsida. VARFÖR är de få viner jag gillar bara tillfälliga och försvinner så fort jag har fått upp ögonen för dem?!


Ungefär såhär ser Ada ut just nu, dags att gå ut på promenad innan hon river lägenheten.





Kommentarer
Postat av: Linda

Ada- the little monsterdog. =)



Jag håller en tumme i jobbjakten. Förstår att det är tråkigt utan jobb. Tur att du har Ada iaf så ni kommer ut på lite promenader. =) Jag blev helt förstörd av att gå hemma. Till slut var det meningslöst att kliva upp.. =)

2009-05-20 @ 22:00:50
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0