Jag har hittat en jacka!

Vad trött jag har varit den här helgen, eller inte direkt trött, utan bara less på allt, jag har inte orkat göra någonting. Var till Forum och Sickla med M och R i Lördags och sen åt vi thaimat. Hittade äntligen en vinterjacka, lång och lagom varm för det här klimatet, blir det jäääättekallt, typ 25 minusgrader, kan jag alltid ta på en extra tjock tröja.

Fjällräven Kodiak Parka

 

Såhär ser vårt kök ut för tillfället, eller ja, nästan, vi har städat bort allt damm och annan skit:

 

 

 

Nästa helg bär det av upp till Dalarna. Var lääänge sedan vi var dit och hälsade på, ska bli KUL!!

 

Jag har planer på att införskaffa en MP3-spelare. Vet inte om jag ska köpa en Iriver E30 med 8gb eller en Coby MP-888 med 8gb. Batteritiden är 52h på Iriver och bara 12h på Coby, men Coby är mycket tunnare och den har jag provat på MediaMarkt. Irivern har jag inte ens sett ett webbtest på än då den är så ny. Jag vill helst se hur menyer, knappar osv. funkar innan jag bestämmer mig. Någon som har några bra tips när det gäller MP3-spelare?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjohho..

Försökt få tag på dig, typ på telefon (kankse inte har samma nummer) och på facebook..



De är så att Brita som vi hade som handledare i Rättvik har gått bort i helgen och vi har nästintill alla som gått i den klassen gått ihop och tänkt köpa en blomma till begravningen..



Vill du vara med? Hör av dig så fort du ser detta..



Ring mig eller messa. 070 5530198



Kram

2009-10-28 @ 18:51:08
URL: http://jernpiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0