Ingen Håkan. :( :( :(

Fick problem med kameran och såg att garantitiden gick ut igår så jag kände mig tvungen att ta tag i det problemet på en gång. Så vi missade Håkan. Kul, stå och grejja med krånglande kamera på fritiden OCKSÅ och även missa Håkan. Verkligen underbart... Men jag hoppas att jag får fler chanser att se honom, för det är ren och skär lycka varje gång. :D

Idag har vi gjort massor av saker. Varit på banken och haft ett lååångtråkigt möte. Sen har vi kollat på ett hus som det är visning på nästa helg, vi ville se området och hur långt bort det låg så vi gled förbi med bilen och glodde. Har fixat med lånebilen och det trasiga avgassystemet, sågat till brädor som vi ska sätta i köket, bla. bredvid diskmaskinen där det är en massa glapp överallt för tillfället. Ja det har varit så sedan vi installerade den, och det var väl kanske ett år sedan, eller mer... Sådana där tråkiga och krångliga saker som inte ligger högst upp på "att-göra-listan". Men nu har vi sågat till allt iaf. och jag har köpt en låda med skruv på Jula så jag kan sätta fast allting utan att använda superlim. 1700 skruvar, det räcker resten av livet.

I kväll såg vi "Maria Larssons eviga ögonblick" och den var helt okej. Vi såg en annan film för ett tag sedan, "Kandidaten", dansk, den var riktigt riktigt bra! Och en film med Clintan; "Gran Torino", också riktigt bra. :)

Nu ska jag lägga mig, har huvudvärk och är tröööött. Ska upp i tid i morgon, då är det öppet hus på Hundstallet som gäller. Träffa C som har flyttat hem igen, det var ett tag sedan vi sågs, ska bli KUL! Och det ska bli riktigt kul att besöka Hundstallet, det har jag velat göra i flera år, det har bara inte blivit av. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0