Var på whisky och ölmässan igår.

Idag mår jag prima! Jag var lite orolig igår, det blev mycket provsmakning... Rätt rund under fötterna när vi gick därifrån. Det var jag och två arbetskamrater och en av pojkarnas sambo som var med. Trevligt sällskap och kul var det!

Idag har jag agerat chaufför;, pappa, min största lillebror, R och M fick skjuts till mässan. Sen blir det hämtning ikväll. :D

Jag vet inte vad jag och Ada ska göra ensamma i flera timmar, jag har blivit så van vid att ha folk runtomkring mig så nu när jag är helt allena så är det lite mysko, vad gör man? Så mycket tid och så lite sällskap. :( Skall måla vid diskmaskinen (15minuter) och sätta in några kort i en ram (15minuter till), sen är jag klar med alla projekt. Mycket dötid.

Var in på Granngården idag och köpte ett par Mountain Horse Stable Jodhpur, jag har lääänge velat ha ett par sådana skor och nu kände jag att det var rätt att slå till på ett par, skall inte ha dem i stallet utan när jag är ute med Ada. :)

Idag hände något sjukt, när vi skulle åka till Värmdö såg jag att porten mitt emot oss var helt sönderslagen, gick dit och frågade de två gubbarna som stod där vad som hade hänt. Tydligen så var det någon dåre som hade gått berzerk i morse (med en vägghängd-askkopp) på TRE portar i området, allt glas var krossat, och hela entrédelen består av glas... Enligt gubbarna så bor människan inte här och han hade inte gett sig på någon levande varelse. Tur det.

Nu ska jag ta tag i mina små projekt och sen ge mig ut på en promenad i betongförorten (som det här området kallades i veckans Lyxfällan). ;)





Kommentarer
Postat av: Erika med flock

Tjoho! Hur var det på fralla-träffen då? nyfiken kramiz

2009-09-21 @ 19:28:41
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0