Doggen är ok. :)

Ada har klarat veckan bra, hon är sitt gamla vanliga hetsiga jag igen. Fullt ös medvetslös. Men det går bra att hålla henne på marken, jag bär henne i trappor, på bussen, upp/ner i soffan och sängen osv.

Den här helgen kommer vara lugn. Vi har inget planerat, ska bara vila, kolla film, tvätta, städa, laga mat, diska. Bara jag får lyssna på ljudbok när jag gör alla "tråkiga" sysslor så är det helt ok. Kan faktiskt se fram emot det då. Blir kanske en snabb tur till Bromma Blocks också, första gången vi var där så var Ada med och det gick ju inte att gå i affärer då.




 


Kommentarer
Postat av: ErikaSH

Vad skönt att hon är bättre! Självklart får ni komma förbi o hälsa på när ni är i krokarna. Ha det! /Erika

2010-11-02 @ 13:57:57
URL: http://erikasjoosblogg.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ja, det kommer bilder snart :)Men jag ska måla hallen en sista gång idag.. Vet inte om jag är nöjd med färgen dock.. Den skulle vara ljusbrun/beige. Men ärligt talat så tycker jag den är lila/rosa...... :( Hoppas det blir bättre när jag målar ett till lager. Kul att ni kommer upp. Jag åker dock till gårdvik lördag eftermiddag och jobbar på ridklubben på söndagen. så jag är bara hemma fredag och lördag förmiddag. men annars blir det fler gånger. hur gick det med ada idag?

2010-11-04 @ 14:30:00
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0