Helg igen.

Snart ska vi tillbaks till jobbet, även om det har varit urtrist att sitta hemma den här veckan så är jag lite nervös över hur det kommer gå på jobbet, så jag ser inte fram emot Måndagen. Hoppas att Ada "håller ihop" och inte blir dålig igen, jag ska försöka hålla henne så lugn och nöjd som möjligt, det är väl eg. det enda jag kan göra. Det hjälper ju inte att oroa sig...

Idag gick R´s X-box 360 sönder, "Red Ring of Death" heter tydligen fenomenet, det går inte på förlängd garanti heller då den enligt deras support har gått ut... Men han skulle prova att laga den själv. Vi får väl se hur det går.

Ada är mycket missnöjd med livet, hon skäller och hittar på hyss för att hon inte får gå på längre promenader och hoppa och leka precis som vanligt. Bara att ge henne ett tuggben framkallar busrus, så det avstår vi från att göra just nu. Men hon är nog ganska nöjd med allt gos hon får iaf, nu blir hon överöst av det hela tiden.

Mitt hjärta.

 




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag förstår.. Har du hittat någon BRA veterinär då? Som du litar på och tycker engagerar sig? Är ju jävligt svårt bara det, TYVÄRR.. :(

2010-10-23 @ 21:14:06
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: ErikaSH

Nämen vad är det jag läser!! Har inte kollat in på din blogg på ett tag å inte varit på fralleforumet heller så har helt missat att Ada varit dålig.. Usch och fy, hoppas hon blir bra snart!! Drygt och inte veta vad det är för fel.. Kramar till er

2010-10-25 @ 13:44:59
URL: http://erikasjoosblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0