Blaha. :S

Så himla segt just nu, har inte fått mkt gjort idag, slagit in paket, städat, badat Ada med specialschampot (hoppas att utslagen blir bättre av det).

Marknadsplanen ska lämnas in på Söndag och den känns så dålig. Men jag har ingen lust att ens ta i den med tång, har tappat intresset för den där kursen helt, den känns så himla värdelös, oinspirerad och oengagerad. Det får bli som det blir, jag orkar faktiskt inte bry mig mer.

Längtar bara till Tisdag nu, jag hoppas att jag vågar köra till Dalarna, jag borde nog ta mig i kragen och göra det för R kommer nog vara trött och ingen bra förare. Jag får klappa till mig själv och tvinga mig in bakom ratten, sen ska det nog gå bra, bara jag väl sitter där och det inte finns någon återvändo. MESPROPP!!

Ska ut med Ada på en promis, hämta några små julklappar som ligger i bilens handskfack, slå in dem och sen göra det jag gör just nu dvs. INGENTING. Kan man ha ett mer meningslöst/värdelöst liv än mitt?!

Känner mig så jäkla fet och äcklig också, får bli en lååång promis med Ada. :/




Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag ska köra till dalarna på måndag..:) själv, lite trist men jag tänker sjunga den där driving home for christmas hela vägen.:)

2008-12-18 @ 21:58:18
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0