Håravfall.

Ada tappar hår på ryggen, jag provade att ge henne Orijien Fisk som godis men det funkade visst inte alls. Jag börjar mer och mer tro att hon är känslig mot för högt proteininnehåll och inte mot något speciellt protein. För problemen började ju när vi hade gett Bravo färskfoder ett tag och det innehåller ju rätt mkt protein... Nu ser hon inte så kul ut i pälsen, rätt stora tussar som har ramlat av. :S Men jag lovar, hon har inte skabb eller så, det bara ser så ut. :D

Vi borde ha döpt Ada till Svea istället, när hon sitter upp så ser hennes vita fläck på bröstet ut som Sverige. Det är väligt likt när man ser det IRL.



Kolla på Sverige-fläcken, den syns ganska bra här.






Kommentarer
Postat av: Linda

Överlevde du hantverkaren? :)



Specific har ett himla bra godis som kan kan köpa hos vetten eller på djursjukhus.

De heter Specific Healthy Treats. Finns som stora och små bitar. De små har jag till Heffa nu när hon är lite.

De små på 700 g och stora på 800 g per påse kostar 65:-.

Välsmakande, fettsnåla hundkex med högt fiberinnehåll för alla hundar i alla åldrar. Hundkexen innehåller omega-3 från fisk som främjar en frisk hud och päls.



Kramar

2008-12-17 @ 14:05:17
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Johanna

ang krogen: Jag håller med! Har aldrig varit in där, och kommer aldrig gå in där igen. Var bara för att en klasskompis till mig var där som vi gick dit. men vidrigt, precis som du säger! Men men, inga fler krogbesök för min del på ett tag iaf, usch. Roligare att sitta hemma hos någon :)

ang häst: aa, han är underbar. riktigt fin! :) 11 år, utbildad st george. men har svårt med galoppen i högre klasser, men går stadig msv dressyr. kanonpålle :)

2008-12-18 @ 17:23:18
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0