Gossip Girl + Tequila Rose.

Kommer bli min belöning efter en hård pluggdag. Ahh, bara stänga av hjärnan och drömma sig bort.

När ska hunden sluta löpa egentligen? Jag trodde inte att hon skulle blöda i över 2 veckor, men det gör hon...

Nu ska vi ut i regnet och gå en kissrunda, men den blir kort för Ada vägrar gå när det är regnigt o blött ute. Sen fortsätta med plugg.

Jag fick tillbaks min andra inlämningsuppgift på juridiken idag, den var suverän tyckte läraren, och jag gick runt o oroade mig över om jag ens skulle få godkänt... Mitt liv skulle vara mycket roligare om jag kunde slappna av och lita på mig själv ibland. Jag har ju faktiskt ingen anledning att inte göra det, vet inte vart det kommer ifrån. ♥



En bild på lillskiten i sitt regntäcke:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0