Men åh, när kommer sommaren?!

Skitväder idag, man vill ju bara dra täcket över huvudet och glömma bort att man finns... När kommer solen och värmen?

Från en sak till en annan, jag ogillar verkligen Mariah Carey, men hennes senaste låt, "Touch My Body" är ju helt ok... Nästan lite bra... Videon däremot är ju riktigt usel, hon är så fuuuul och motbjudande. Blä!

Ada är låg idag, måste vara vädret, hon vill bara ligga på sofflocket o snarka. Jag önskar att jag kunde göra det samma.

Idag blir det nog "quorn/fetaostbiffar" till lunch. Kan man kalla det lunch efter 14.30? Vaknade runt 10 idag och Ada sov fortfarande. :) Inte ofta jag vaknar före henne. För det mesta vill hon gå upp vid 8.30-tiden.







image30

Vi saknar solen!



image31


Man blir så trött av regn...



Kommentarer
Postat av: ANNA

Va söt hon är! =)

2008-03-13 @ 11:59:51
URL: http://jernpiller.blogg.se
Postat av: Sara

Tack! :)

2008-03-13 @ 20:34:17
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0