Orka.

Inte mkt som händer här; pluggar, städar, tvättar, lagar mat och kollar film precis som vanligt. Ada fiser en massa, hoppas att det beror på löpet och att hon slutar med det när hon har löpt klart, man får lust att spy när hon lägger av en smygare, luktar så jävla äckligt. :S

R fyller år på Söndag, har ingen present, han vill ju inte ha något, vad ska man hitta på?!

Inte fått något besked från CSN än, hoppas det sker snart, skulle sitta fint med lite pengar på fickan, med betoning på -lite- för det är ju inte mkt man får, men man får väl vara tacksam för att man får pengar överhuvudtaget.

Jag körde BMW i Lördags, hemskt. Styrde dit den själv ville, måste varit något fel med styrningen. Inte så kul att köra på okänd mark halv 4 på natten heller, med galningar som ligger i baken på en och blinkar med helljusen och raggarbilar med fulla förare som stannar mitt i filen på motorvägen och sen startar igen och vinglar hit och dit. Så ser jag inte så bra i mörkret heller, kunde lika gärna ha kört med ögonbindel. Jag hatar att köra bil.

Nu ska jag försöka få grepp om den här veckans uppgifter i FINKA och RoB.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0