Sista helgen hemma i Sthlm på ett tag.

Åker till Dalarna på Tisdag så det här blir sista helgen här i betongen på ett tag. Fan vad skönt. Jag står inte uuut med alla puckon till folk och all betong och allt spott på marken och all hundbajs överallt som puckona till människor inte tar upp efter sina jyckar. Ska åka till Säter, sätta mig på en stubbe i skogen och bara njuta av att slippa allt det här.

Tvättar tvätt (som vanligt), ska ta tag i plugget och försöka få alla uppgifterna klara idag så jag slipper helgjobb, sen ut med Ada på en promis och när allt är klart kanske jag tar bussen till Sickla och möter R där för mathandling och fönstershopping, det enda jag har råd med.


Håkan Hellström, måste vara Sveriges (världens?) BÄSTA artist genom tiderna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0