Promenadsällskap.

Idag ska vi träffa två små blandisvovvar (deras "föräldrar" är intresserade av frallor och ville gärna träffa en livs levande sådan) och gå på promenad med dem, sen blir det nog lite fri lek också på slutet om vi kan hitta en o-isig plats. KUL!! :D

Nu ska jag fixa mat så jag slipper gå runt med knorrande mage.

Var på intervju i morse också och en av ägarna (de är tre stycken) var sjuk denna gången med. Så jag ska på lunchdejt med henne på Måndag. Då har jag träffat dem alla tre och kanske kan få ett svar på om jag får börja jobba där eller ej. Lite drygt att inte veta om det blir ngt. av det hela och behöva åka fram och tillbaks hela tiden. Men jag har en känsla av att det kommer bli ett positivt besked, när jag väl får veta vad de har bestämt sig för. ;)

Vi tränade lite trix igår:


Snart får jag nog den där godisen, jag provar alla mina konster (på samma gång) så kanske jag får den snabbare....


Men ge hit den snart då, jag är sååååå hungrig!!!


Om jag gör ingenting då, snäääälla??


Såhär?


Det här brukar alltid funka!


Nu ger jag upp, snåla kärring...










Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahhha söööööt!

2009-02-15 @ 11:54:59
Postat av: Anna

ha ha ha.. ha roligt.. sådär är flip också jag gör allt och så kanske ngt är rätt. :P

2009-02-15 @ 12:23:28
URL: http://jernpiller.blogg.se/
Postat av: Erika

Schyssta bilder! Du har fått en liten award av mej, kolla i bloggen.. kramiz

2009-02-16 @ 09:08:59
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/
Postat av: m

Grattis till jobbet! M

2009-02-16 @ 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0