Ny dörr snart.

Vi sitter och väntar på dörrmannen. Han borde komma snart. Sen tar installationen ca 2h. När det är klart ska vi ta en lååångis i skogen. Då kan jag ha Ada lös och både hon och jag får en trevlig promenad...

I kväll ska vi hälsa på M i hans hyresrätt inne på Söder. Det bestämde vi redan i Söndags så jag hoppas att människan håller vad han har lovat denna gång. Annars är det SLUT på vänskapen för min del.




Ada och IKEA-råttan (som har en smaskig svans) på besök i Dalarna. Mammas foto.




Kommentarer
Postat av: Linda

En sån där fin mus har Heffa med... två till och med :) Och hon älskar dem:)

2009-03-18 @ 22:13:01
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0