Popcirkus.

Onsdag ska Håkan Hellström spela på Debaser Medis, det direktsänds i TV också, men det roligaste är ju att se det live, är liiiite smått sugen på att köpa biljett...

Nu har halva dagen gått och det enda jag har gjort är, gissa vad? STÄDAT, förvånad? Det känns som att det är det enda jag gör, det blir ju så DAMMIGT hela tiden, när jag har städat i köket så är toan skitig och sen behöver vardagsrummet och sovrummet städas och när det är klart är köket och toan skitiga igen... Som en ond cirkel. Det är onormalt mycket damm i den här lägenheten, var kommer det ifrån?? Kylskåpet var riktigt äckligt så det fick sig också en omgång, det låg ostsmulor på varenda hylla... Blä! :S

Vädret är inte mkt att hurra för, det snöar och är mulet och grått, på gångvägarna är det slaskigt och blött, nu kommer väl den där jäkla svampen på tassarna tillbaks också, jag har nästan fått bort den men den gillar ju slask så det lär ju blossa upp igen... Jag använder Atamon till tassvampen, det är ett konserveringsmedel man kan köpa på bakavdelningen i mataffären. Man badar tassarna i det (1msk Atamon + 2dl vatten) en gång om dagen (gärna på kvällen innan läggdags) i några minuter och sen torkar man torrt, snustorrt. Det funkar. :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0