Utmanad. :)

Jag blev utmanad av Linda W.

Regler:
Posta reglerna först.
Svara på alla frågor.
Skicka utmaningen vidare till 6 andra bloggare.
Länka till personen som utmanade dig.


5 saker som finns på din Att-göra-lista idag:
¤ Städa
¤ Tvätta
¤ Diska
¤ Laga mat
¤ Lyssna klart på ljudboken "Lyckans Hjul"

Vad gjorde du för 10 år sedan:
Året var 1999 och jag bodde i Norbo, gick i högstadiet, hade ♥Benigro♥, tränade med honom och så tävlade jag också, även en lektionshäst, det känns som att det var ett annat liv.

5 ställen du bott på:
¤ Norbo, gård ute i skogen med stall.
¤ Rättvik; elevhem, sambo med två klassisar i en hyresrätt, elevlägenhet.
¤ Säter, hyreslägenhet=ovanvåningen av en gammal läkarvilla, mamma och pappa bor där än i väntan på Drömhuset.
¤ Nacka, bostadsrätt med R. Nuvarande boende.
¤ Fler ställen har jag inte bott på, ännu.

5 saker du skulle göra om du var biljonär:
¤ Ge alla i min familj någon miljon var.
¤ Köpa ett stort hus med pool, bastu, bibliotek, garage, stall (fyllt med hästar såklart) och en stooor inhägnad tomt för Ada att springa på.
¤ Köpa en hel drös med frallor och kanske också någon annan ras. Staffe, Bostonterrier och/eller Cane Corso kanske?
¤ Gå massor med hund- och ridkurser så jag blev bäst i världen på både hundar och hästar.
¤ Köpa allt jag ville ha, typ en egen bil, en superbra laptop, massor av kläder av superbra kvalitet, hund- och hästprylar osv.

Personer du vill veta mer om:
Alla jag känner, man kan aldrig veta för mkt om någon. Jag är väldigt nyfiken av mig. ;)

Personer som du vill ska göra denna utmaning:
Alla som tycker att det verkar vara en rolig utmaning. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0