Don´t bring flowers after I´m dead.

Vi lever. Knappt. Det är så jäkla mörkt ute, man känner sig som en nattlevande varelse. Regnet ligger i luften som en slöja, när man kommer in från promenaderna med Ada känns det som man har varit på promenad i den tropiska regnskogen, ja på natten då, för det är ju kolsvart ute dygnets alla timmar.

Vi har bokat en resa till Berlin. Vi tar en weekend där bara jag och R. M skulle också varit med men han bangade. Den 11:e Dec åker vi.

Köket är inte klart, det ser fortfarande ut som en byggarbetsplats.

Var på Fotomässan i helgen, det var faktiskt över förväntan, fast jag hade egentligen inga förväntningar alls på den men det var kul. :D Gratisprylar is the shit! Det är det bästa med mässor. :)

Jag har försökt fixa en klipptid, det var ett år sedan jag klippte mig, så jag behöver verkligen göra ngt med mitt hår! Men frisören ringer inte tillbaks, hon fick mitt nummer men det var en vecka sedan. Jag får väl ringa igen. Drygt.

Ada har gått upp i vikt, hon äter rätt bra nu. Lite för bra i morse, hon åt så mkt så hon spydde upp allt på golvet på jobbet... Nu är det matransonering som gäller igen. Två gånger om dagen. På bestämda tider.

Tjockisgrisen på besök i Dalarna för ngn vecka sedan.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att se ett livstecken! =) Må gott!

2009-11-18 @ 08:02:01
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0