Vilken låååång dag...

Vaknade vid 8, orkade inte sova längre så jag gick upp o ut med Ada.

Sen gjorde jag debet/kredit-uppgiften, men jag vet fortfarande inte om jag har gjort ett enda rätt.. Fattar inte grejen än, det är så dåligt förklarat i boken, inte LOGISKT på något sätt. Hoppas att jag får en AHA-upplevelse snart...

På Söndag ska jag förhoppningsvis rida med Zorro o hans ägare, KUL!

Igår var vi o kollade på CMC-gymmet där R o M antagligen ska börja träna snart, bara M börjar på nya jobbet och slipper jobba till 8 varje kväll... De fick fribiljetter o ska provträna, antagligen idag, om dom hinner o orkar. Jag ska inte börja träna, har inte råd, eller jo, pengar finns ju men inte till DET, jag har ju skogen och gympadojjor o det får duga så länge tills jag har skaffat jobb o inkomst.

Vi såg en film för ett tag sen, "The Mist" baserad på en roman av Stephen King, SUPERBRA film! Läskig o hemsk. :)

Igår såg vi "The Eye" med Jessica Alba, jag har svårt för henne o filmen var inte bra så den kan man låta bli att se med gott samvete...

Funderar på att ta mig till stan imorgon, vill få tag på dom där frallatröjorna från Nümph! Onödigt att beställa om det går att få tag på dem i stan. Hittar jag dem inte beställer jag från Bonnie & Clyde.







Kommentarer
Postat av: m

Hej! Verkligen snygg klänning på Bonnie o Clyde.

Det fanns ju andra också, som var snygga.

Pappa har träffat en Ebba nere vid Willys idag.

Folket som hade henne var fodervärdar o. bodde på

Åsen här S-ter.Inte lika plattnosig som Ada.

Han får berätta mer, när han kommer hem fr. N-bo.

2008-04-03 @ 19:02:09
Postat av: Sara

Ja visst har dom snygga kläder!

Vi kanske träffar Ebba när vi kommer hem nästa gång. Vore kul för Ada, OCH OSS!!!

Hoppas att det går bra med huset idag o att det blir ett köp!

2008-04-04 @ 10:07:37
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0