Monopol och ett fyllo.

Just spelat klart ett parti Monopol, D vann, han brukar alltid vara den förste att bli pank. Det var kul för honom att få vinna för en gångs skull, jag ville bara få slut på spelet och förlora så snabbt som möjligt efter M, som blev pank först (han brukar alltid vinna annars). Anledningen till att jag ville förlora var M, han är heeelt galen, drog i sig nästan en halv 1L-flaska med whiskey! Kalasfull blev han och jag tänkte att nu får vi snart en spya på köksbordet, toan eller på golvet.  Som tur var så hann vi få hem honom innan det hände en olycka. Eller en olycka blev det, han blev sur för något i spelet och dunkade huvudet i bordet, hans pjäs (kanonen) råkade ligga precis där hans panna träffade och resultatet blev ett fint blödande hål som antagligen kommer bli en blå bula imorgon. Hoppas att han hinner nyktra till innan han börjar på banken. Ingen höjdare att gå till ett bankkontor alkoholpåverkad. :S

Jag och Ada var ut till Ingarö idag, jag var så jäkla sliten sedan Fredagens partaj så jag oooorkade inte gå upp vid 08.00 och möta M och U i stallet, jag tillät mig själv att försova mig till 10-11 nån gång och sen kom jag inte iväg förens runt 12. Tog med mig Ada för hon har så tråkigt annars, hon kan behöva se något annat än den här lägenheten och all betong runtomkring den. R uppskattade nog sovmorgonen också. :D

Väl i stallet var det fint väder, för en gångs skull, brukar alltid regna annars när jag är där. Löslongerade kusebusen på volten och sen åkte jag och Ada till Stora Sand och tog en promis där, hon var helt galen och sprang som en dåre längs vattnet, ville tom. ut i vattnet och jaga vågorna men då sa jag stopp. KALLT i havet nu. Kul att ha henne med för hon uppskattar det verkligen och är så duktig när hon väntar i bilen och även när vi åker bil, buren är en riktigt bra investering, hon kan slappna av och snarka och sova i den. När hon inte hade den var hon väldigt orolig.

Igår sov vi till 13 nånting, Ada också. Sen var jag verkligen helt handlingsförlamad, mådde illa, fast inte så att jag ville spy, var snurrig och yr, hade ont i huvudet och var helt matt, kunde inte ens ta ut Ada när vi vaknade, det fick R göra, gick inte att gå, var tvungen att ligga i soffan. Sen tog vi det väääldigt lugnt resten av dagen, kollade på en rätt ok komedi, lagom larvig och intelligensbefriad, "St. Trilians". Sen vid 23 nån gång kunde jag inte tänka på annat än MAX, M o R blev påverkade av mitt MAX-prat, så vi åkte dit och köpte burgare. Mjammi!! Jag ääälskar MAX!!

Imorgon kommer ventilationsgubben, men de skrev inga arbetstider den här gången, så jäkla uselt, jag antar att de börjar vid 08.00 som förra gången så då måste jag vara klar med frulle och hundpromis.

Dags att sova med andra ord.




Kommentarer
Postat av: Erika&Doris

Tjoho! Ska vi bestämma att vi ses hos oss kl.12 den 27:e då?? Så kan vi ju höra om nåra fler vill komma, jag kan höra med dom jag vet häromkring. Om du vill kan du skriva in på fralla-forumet. Ha det!

2008-12-15 @ 09:19:11
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0