Måndag, massor att göra.

Jaha, då var helgen över och allvaret börjar igen.

Idag är det inlämning på tredje juridikuppgiften, jag har inte arbetat tillräckligt mycket med den i veckan så idag fick jag sitta i några timmar och göra klart den. Nu är den inne iaf.

Programhanteringen lämnade jag in igår, hoppas att den blir godkänd, jo, det borde den bli.

Igår var vi (jag, R o D) ju till KK. Jag hittade allt jag skulle ha o lite till. Kameraväska i svart skinn (139kr), precis lagom till kameran, varken för stor eller för liten, satt som en smäck. Brallor till Ada (79kr) o skrivbordslampan (49kr) köpte jag också. Kunde inte låta bli att köpa två svarta fleeceplädar (39kr/st) till soffan, 100 värmeljus (19kr), två matskålar till Ada (1kr/st!), ett tvåpack med grenuttag som har brytare (49kr) o ett tvåpack lampor till skrivbordslampan (19kr).

Det blev falafel också, och den var lika god som vanligt! Fast jag fick äta själv för de andra ville inte ha, de gick runt o kollade på Media Markt istället...

Ada var hemma själv när vi var i KK. Tre o en halv timme. Det går framåt med ensamhetsträningen, sakta men säkert. Nu har hon väl varit själv 4 timmar som mest tror jag. Och det verkar gå riktigt bra, hon piper lite när vi går men när vi kommer hem är hon lugn o sansad o sovrummet, som hon sitter i när vi är borta, är helt o rent. :)

Löper gör hon fortfarande, jag hoppas att hon slutar blöda snart, på Onsdag är det tre veckor som hon har blödit konstant o det är fortfarande lika mycket nu som i början...

Nu ska vi ut på promis o sen ska vi äta ngt. Fram till Richards ankomst blir det mer pluggande. Städat lägenheten o diskat har jag redan gjort.

Till kvällen blir det förhoppningsvis sushi (på Marcus bekostnad) och kanske kommer E o B förbi idag också, hoppas att de har tårta med sig. ;)

Nej, nu måste jag ut så jag får äta nån gång, jag håller på att dö av hunger. Ada däremot går det ingen nöd på, hon ligger o snarkar i sin säng. ♥









Kommentarer
Postat av: ANNA

Visst är det idag som du fyller år ? Eller minns jag helt hel : )

GRATTIS! :)

2008-02-04 @ 15:22:36
URL: http://jernpiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0