Prov och inlämning + fint väder!

Solen skiner! Otroligt!

Idag ska jag göra ett prov i juridiken + lämna in sista uppgiften för den kursen. Hoppas att det går bra... Nervöst.

En bok ska vara tillbaks idag på biblan så idag MÅSTE jag gå till Centrum, hoppas att solen inte har försvunnit då.

Tvättade fönstren igår och vilken skillnad det blev, nu ser man ju ut, det gjorde man inte innan, det såg ut som att någon hade kräkts på fönstren. Men nu är dom genomskinliga igen och lägenheten känns ljusare. Kommer antagligen få tvätta dom en gång till sen i vår, det brukar bli skitigt igen när de ska ta upp sanden från vägarna...

Nu ska jag kolla igenom juridikboken lite snabbt o sen göra provet. Så jag blir av med det. ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0