Hemma från Dalarna.

Var ju i Säter i helgen, VAAARMT var det. Soligt o fint, hann med en massa saker, bla. var vi på Dollar, Lager 157 (där jag äntligen hittade ett par nya jeans, från Monki, 250kr, vilket fynd!), träffade familjen, mormor, kusinen och Karin. :) Hittade dock inga sommarskor så nu ska jag rota igenom garderoben o se om jag har några svala skor som jag kanske har glömt bort att jag äger, men det är nog inte troligt att jag kommer hitta ngt..

Ada hade det kul o badade i Ljustern o träffade andra hundar bla. hennes stora svarta lurviga pojkvän Disel (blanding mellan labbe, schäfer o border collie) som hon var helt betagen i o låg o visade magen för, dom var så söta, han slickade henne på magen o hon både låg o myste o sprattlade omkring o var jätteglad. :)

Gick upp 5 idag, var år o dar sen jag gick upp så tidigt. Fick skjuts av R till E o B där jag hämtade Ficusen (som ska lackeras om på insidan av en dörr, har ju börjat rosta inifrån, som tur var går det på garantin), åkte hem med den till lägenheten o åt frulle o gick ut med Ada, sen iväg med bilen till verkstan o sen gick jag hem, passade på att gå runt elljusspåret när jag ändå var ute o gick utan Ada. Hon orkar ju inte gå hela den rundan o absolut inte i den här värmen. Och varmt är det. Idag också. :)

R kommer hem vid 3 o då ska vi åka med Ada till vetten i Sickla, de ska ta hudbiopsier eller kanske bara skrapprov, hon ska sövas iaf, så det är skönt att ha bilen då så jag slipper bära på henne när jag ska åka buss o sådär, hon väger som en säck cement... Sist när hon blev sövd o vi skulle hem så var hon förvirrad o råkade kissa på bussgolvet också... Pinsamt!

Nu ska vi tvätta helgens skörd av tvätt o städa lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0