Stallet!

Idag ska vi ut, hela lilla familjen, till Ingarö och Stormy, måste komma ihåg kameran idag så jag kan föreviga Adas kärlek till Stormy! :) Dom är så söööta tillsammans.

Ficusen står ju fortfarande och deppar (skall lämna den hos Ford imorgon) hos E o B så vi har bara Mustangen just nu, den vågar nog R inte släppa iväg mig ensam i så därför följer han o Adaktusson med, för en gångs skull. :)

Har nästan slut på färskfoder men eftersom R är så lååångsaaaaam och inte går upp fastän både jag o Ada försökt väcka honom så hinner vi inte till djuraffären i Gustavsberg idag...:( Tur att hon äter torrfoder också, så mat får hon ju, även om färskfodret är slut, men hennes mage blir så bra av färskfoder så jag vill helst att hon äter det varje dag... Vi får väl köpa mer imorgon eller på Tisdag, fast bara några enstaka paket så vi inte får frysen full med obrukbart foder ifall vi ska börja med allergiutredning. :S

Nu ska jag lyssna klart på ljudboks-CD´n som sitter i spelaren, i väntan på att R ska bli klar med sin frulle.


Tråkigt att vänta...

Just det ja, vi provkörde två bilar igår, en i10 o en Piccanto, små och billiga men inte så jätteroliga att åka i, duger iaf gott o väl som andrabil. Jag gillade i10:an bäst fastän den var sämre att sitta i, man satt liksom högt, till allas beskådan, fast den var så sjukt lätt att köra o man svängde på en tioöring! Rätt pigg o tyst. Stereon var ju ett riktigt skämt, men skit samma. Man kan ju inte få allt!

Hälsade på J också, han var som vanligt. M var odräglig, som vanligt. Ada var hos E hela dagen, gick bra. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0