Vetten.


Ringde precis till vetten o frågade om de hade svaret på biopsin, men det kunde de inte se att de fått. De skulle återkomma på Måndag, jag undrade också om jag verkligen måste komma på besök på Onsdag, om jag inte kan plocka stygnen själv, och det tyckte de att jag kunde. Så jag slipper ev. besöket på Onsdag.

Om det inte är Demodex så kan jag ju likagärna börja med allergifoder/utredningen själv o få mer instruktioner på telefon, vi talde ju om det sist så jag vet ju hur det går till, har även läst på nätet om det så det ska vi nog fixa själva. Onödigt att åka dit om det ej behövs. R kan ju svänga förbi efter jobbet nån dag o köpa allergifoder, om vi ska ha det.

Fått tillbaks pengar från försökringsbolaget igen, ska skicka in papperna från sista gången också, hoppas att det går lika bra som innan, snabbt o smärtfritt, min mardröm är att de helt plötsligt ska ifrågasätta varför vi är hos vetten så ofta o inte vilja betala tillbaks de pengar jag lagt ut...

HIttade ingen scarf i Centrum. Ska kolla Sickla, för vi åker nog dit o till Forum idag eller på Lördag, ska nog hälsa på J också o kanske gå på bio. Jag vill se Indiana Jones. :)

Såg en BMW 840 eller 850 idag när jag var till Centrum, och en vit bullterrier, den var så STOR, är de verkligen så stora? Samma size som en golden, typ, lite mindre. Fast det finns väl vanliga o sen miniatyrer, det kanske är de små jag sett förut. Vad konstiga de är i ansiktet, avlånga o konstig form, de ser mer märkliga ut än frallorna.


En utslagen Adaktusson.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0