Sova med nycklarna i dörren...

...är ju inte så bra. Men det gjorde vi visst i natt... Var ute med Ada runt 01.00 och då var jag så trött så jag mådde illa. Nu när R skulle gå ut med henne på första morgonpromenaden så satt mina nycklar i dörren på utsidan... Först trodde jag att han skojade men det gjorde han inte. Jag fattar inte hur jag lyckades glömma dem där?! Jag brukar ju låsa upp och sen stoppa dem i innerfickan...

Idag ska vi handla mer Bravo-färskfoder, människomat o annat som vi måste ha. Får se om Ada får vara hemma eller kanske hos svärmor o svärfar om dom vill leka med henne. :)

Nu, frulle!



Melodifestivalen, vilket jävla tråk.

Måste betala min FEK B-bok som jag beställde från Adlibris innan jag glömmer bort fakturan och sorterar in den i någon pärm...

FEK A och Programhantering slutar till helgen, prov denna vecka, hoppas att det inte är allt för svårt, att jag får G iaf, känner mig inte så påläst som jag borde vara. Får göra ett ordentligt ryck på Måndag o läsa igenom det jag har gjort hittills.

Igår såg vi en spansk skräckfilm, "The Orphanage", riktigt bra och läskig! Rekommenderas!



Kommentarer
Postat av: m

Hej! Inte börjar du bli lite senil eller?
Du var väl en sömngångare i natt kanske, hoppas att ingen har "copy" the keys. Ja, snart närmar sig
påsken o. då kommer ni?
Vilken dag?
Svärfar o. svärmor tog de hand om barnbarnet Ada då ?
Jag hoppas inte "hon" ska ut till natten igen, då får väl R gå ut o. komma ihåg the keys..../m

2008-03-15 @ 19:03:35
Postat av: Sara

Jo, jag börjar nog bli lite till åren och har tydligen tappat minnet nånstans på vägen...

R vill åka på Fredag morgon men jag helst på Torsdag kväll, vi får väl se, men jag gissar på Torsdag kväll.

Nej, Ada var hemma, E & B skulle bort för en gångs skull! Skulle hälsa på släkten.

Jag får låta bli att gå ut så sent eller ta med mig R ut. -Eller- så får jag ha nycklarna på en sån där liftkort-snurra fastsatt i brallorna.

2008-03-15 @ 19:34:13
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0