Vanskött...

...blogg det här.

Den har nästintill avlidit av näringsbrist. Inget nytt här på jättelänge.

Jag jobbar, kommer hem, sover, jobbar osv. Allt rullar på, händer inte speciellt mkt, vi hittar på småsaker på helgerna, förra helgen var vi i stan med M och hjälpte honom flytta ett bord och två stolar från Drottninggatan till Nybrogatan. Sptaserade sedan runt i stan och köpte lite lypsyl och annat på Yves Rocher, jag älskar deras lypsyl, men bara det rosa och det gula, de andra sorterna luktar och smakar konstigt.

Vi ska ta ut Ada på en långis snart. Vi ska gå till Kummelnäs, ett fint område som ligger här bredvid och kolla på lite hus som är till salu, bara gå förbi och se om vi ska bemöda oss med att gå på visning eller ej, om det är värt det. Det finns så mycket skit till salu.

Ada funkar bättre på jobbet, jag har tagit på mig ansvaret att köra bort den andra hunden om jag ser att han besvärar Ada, det gjorde susen, hon är inte alls lika sur längre. Hon blev nog väldigt frustrerad när hon försökte säga ifrån men han tog det inte på allvar utan såg det som en rolig lek och bara fortsatte jaga henne ännu mer. Nu är hon lugnare och ligger mycket i sin lilla bur vid mina fötter och sover.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0