Äntligen!!

Jag ska på intervju igen (Torsdag 28/5), ÄNTLIGEN, det var ett tag sedan nu. Det handlar om ett sommarjobb som ekonomiassistent/kontorspersonal på en byggbutiks kontor. :D Tre månader gäller det, men jag är glad för minsta lilla tillfälle till jobb, superbra att ha den erfarenheten också när jag söker andra jobb efter sommaren. Och vad skönt det skulle vara att känna sig lugnare och mer avslappnad över sommaren och veta att man har en inkomst då. Brukar vara dåligt med nya jobbannonser över sommarmånaderna också, så det vore ju perfekt att ha det där jobbet och sen söka nya jobb till hösten igen. HOPPAS HOPPAS ATT DET GÅR BRA PÅ INTERVJUN OCH ATT STÄLLET KÄNNS BRA! Iofs. får jag ingen "semester", kan inte resa bort eller sådär men det spelar absolut ingen roll för mig, får jag ett jobb och en inkomst så klarar jag mig lätt utan resor och "semester". Man har ju helger och tiden efter jobbet att sola och bada på ifall man vill det. :)

Nu ska jag gå ut i regnet med Ada och sen ska jag göra mig i ordning, R plockar upp mig efter jobbet, vi ska ut på Värmdö och handla mat, present till D som fyller år och ska ha fest ikväll, försöka hinna med ett besök på systemet osv.


Dammiga blommor hemma hos E o B.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul ! Hoppas att det är ok o. att det blir ngt..

Hälsa o. gratta födelsebarnet.. M

2009-05-22 @ 22:17:42
Postat av: Linnéa

jag håller alla mina tummar för att det ska gå vägen denna gången!

2009-05-22 @ 23:31:01
URL: http://lillafroken.blogspot.com
Postat av: Linda

2009-05-23 @ 15:43:37
Postat av: Linda

Vad roligt! =) Jag håller en tumme för att det ska gå vägen för dig!



Ha en fin helg! Kram!!

2009-05-23 @ 15:44:27
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0