Ögonoperation tack!!!

Jag är så fruktansvärt trött på att ha ont i ögonen, ont i huvudet, att ha ont på näsan, att hela tiden försöka rätta till glasögon som sitter snett och obekvämt.

Jag skulle gärna operera ögonen redan IDAG om jag hade ett jobb och en fast inkomst. Jag HATAR verkligen det här, det irriterar mig så fruktansvärt mycket att ha saker som sitter i ansiktet och skaver och stör. Jag kan använda linser, visst, men nu har jag inte råd att skaffa nya, jag har ändå inte ögon som klarar av att ha linser varje dag, som jag isf. skulle vilja använda linser om jag nu hade råd att köpa dem...

Kan man inte söka pengar från någon fond eller något så man får råd med en ögonoperation? Det borde vara "gratis", ja iaf. räknas som vanlig sjukvård när man inte ser något öht. utan glasögon, jag är ju försjutton handikappad, man borde få operera sig så som folk opererar trånga halsar och andra saker som stör folks liv, genom den vanliga sjukvården. Nu kostar det ju typ 30 000kr att få någotsånär normal syn.

Nu har jag runt -5 i synfel och ser inte ens några decimeter framför mig utan glasögon, tänk att kunna stiga upp på morgonen och se, direkt, det skulle vara UNDERBART!


Är det någon som vill sponsra en ögonoperation, varsågod, jag skulle vara oändligt tacksam!





Kommentarer
Postat av: Linnéa

glasögon borde oxå sponsras tycker jag. folk kna ju inte rå för att de ser dåligt!

2009-05-22 @ 09:42:04
URL: http://www.lillafroken.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0