Men nej, inte mer regn...

Ingen lust att gå upp ur sängen den här morgonen.

Ada vaknar vid halv 5 då R åker till jobbet. Hon somnar om. Ada vaknar igen vid 6 av att monsterhundarna ylar i trappuppgången... Hon somnar om. Ada vaknar igen vid 7 och skäller så jag tvärvaknar. Hon somnar inte om. Ut i regnet. Hem till sängen, matte somnar om.

Jag vill flytta till en stuga i skogen där Ada kan var lös hela tiden och man inte behöver stå ut med alla människor som förpestar tillvaron för en jämt och ständigt.

Idag åker det enda julpyntet vi har fram, en elljusstake. R vill absolut ha den framme i sovrumsfönstret där julstjärnan (som jag har slängt) hängde förra året.

Nu ska jag väcka zombiehunden för en supersnabb skogspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0