Söndag.

Ada har fått sin skogspromenad och har busat av sig, nu är hon avslappnad och sömnig.

Jag och R är rena och fina, tvätten är tvättad.

Frukost är äten men inget mer, dags att hitta på ngt mer att äta nu. Kanske gårdagens pajrester.

Trodde att jag och C skulle ses idag men hon är inte anträffbar på MSN och det brukar betyda att hon inte är hemma.

Redan mörkt ute... Hemskt. Jag önskar att det kunde komma lite snö, helst mycket, så det blir en ordentlig vinter och lite ljusare. Det är ngt konstigt med luften också, det är för varmt, det ska inte vara 5 plusgrader när det är början av December, det ska vara 10 minus. Man kan ju inte andas när det är så här varmt och fuktigt ute. Man blir slö och apatisk av det här vädret, hit med lite kyla så ska det nog bli fart på mig!

Paj och kaffe, det blir bra. Jag är så glad att jag köpte min espressobryggare, och överlycklig att jag köpte en helautomatisk, för det är så enkelt och smidigt att fixa kaffe med den. Enda nackdelen är väl att den är högljudd.

Man kanske borde ringa C, eller iaf skicka ett sms... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0