Gahhh, rastlös...

Jag är såååå rastlös, kan inte sitta still, det kryper i kroppen när jag kollar tv eller läser, men sen när jag rör på mig vill jag bara sätta mig ner o vila. Hopplös är vad jag är.

Så sötsugen hela tiden också, men äter jag något sött blir jag bara att må illa. Kaffe dricker jag för mkt o pigg blir jag iofs men inte mer tillfreds med tillvaron. Bara mer rastlös. Så nu ska jag dricka chaite istället så jag kan sova inatt.

R o M är på gymmet. Bilen som M kollade på igår var tydligen fin men det skulle komma mer folk idag o kolla på den så den kanske ryker innan M hinner få den besiktad av verkstaden, tar inte folket den idag så besiktar han den imorgon o är allt bra så köper han den. Hoppas!

 Nu, Rent Hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0